Bułgaria, Morze Czarne, Słoneczny Brzeg

Hotel Atol

Atuty hotelu

Pogoda w Nesebyr (Bułgaria):

prognoza na 5 dni » kiedy jechać »
Częściowe zachmurzenie
28oC powered by World Weather Online
Oferta jest dostępna! kod oferty: BGBVBE - 12272
Nasza prowizja
0 zł
Cena całkowita
nieznana

Naszym zdaniem :

Nieduży, 4-pietrowy obiekt składający się z 41 pokoi, położony w centrum Słonecznego Brzegu, polecany przede wszystkim osobom młodym, które chciałyby korzystać z uroków tętniącego życiem miasta. Oferta atrakcyjna cenowo.

Położenie :

W Słonecznym Brzegu, ok. 150m od piaszczystej plaży (serwis plażowy płatny), na początku głównej ulicy, ok. 35km od lotniska w Burgas. W pobliżu hotelu wiele barów, restauracji, sklepów, minimarket (24 h), apteka, przystanek autobusowy. 

Wyposażenie :

Całodobowa recepcja, restauracja główna z częścią na zewnątrz, bar, winda, sejf (płatny), sklepik z pamiątkami, punkt wymiany walut, wypożyczalnia samochodów, bezpłatne Wi-Fi przy recepcji. Parking hotelowy oddalony bezpłany oddalony od hotelu ok. 2,5 km (bezpłatny bus).  Hotel nie akceptuje wstępnych rezerwacji miejsc parkingowych. W przypadku zapełnienia parkingu hotelowego, hotel pomoże znależć klientom parking strzeżony w pobliżu hotelu.

Pokoje :

Standardowe pokoje z łazienkami (wanna lub prysznic, suszarka do włosów), klimatyzacja, telefon, TV, minilodówka, balkon.

Wyżywienie :

BB- śniadania, HB - Śniadania i kolacje w formie bufetów, napoje dodatkowo płatne. Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany formuły wyżywienia bez wcześniejszego powiadomienia. 

Sport i rozrywka :

Atrakcje sportowe i rekreacyjne poza hotelem.

Dla dzieci :

Brak infrastruktury dla dzieci.

UWAGA! :

24 godziny przed wylotem do kraju, klient zobowiązany jest do telefonicznego kontaktu z naszym lokalnym przedstawicielem, aby potwierdzić godzinę transferu i lotu.

Cena zawiera :

Dojazd własny: zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, polskojęzyczny rezydent (pod telefonem). Oferta z przelotem: Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, polskojęzyczny rezydent (pod telefonem).

Cena nie zawiera :

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Informacje o lotach liniami LOT Polish Airlines / Ryanair / Wizzair :

Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą: do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm). W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje: - bagaż rejestrowany 23kg; cena 250PLN/sztuka Dodanie ww usługi już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami. Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą, dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie. Ryanair: Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje: - pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm); cena 120 PLN/os. - bagaż rejestrowany 20kg (119x119x81): cena 260 PLN/sztuka - bagaż rejestrowany 10 kg (55x40x20): cena 160 PLN/sztuka Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami. Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą, dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie. Lecąc z WIZZ, każdy pasażer może wziąć ze sobą: jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie).    Bagaż główny za dopłatą:- 20 kg w cenie 410 PLN/sztuka - 32 kg w cenie 600 PLN/sztuka WIZZ Priority Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Priority to 130 PLN/os. za lot w dwie strony. Wybór miejsca (za opłatą) Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.

Aktualizacje COVID-19 :

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .Środki bezpieczeństwa przeciwko Covid-19 na zalecenie i wymagania Ministerstwa Zdrowia BułgariiW związku z sytuacją i instrukcjami Ministra Turystyki wprowadziliśmy dodatkowe środki zapobiegawcze mające na celu zminimalizowanie potencjalnego rozprzestrzeniania się pandemii koronawirusa (COVID-19).1. We wszystkich miejscach w hotelu - miejsca dostępne dla klientów, pomieszczenia magazynowe i sanitarne oraz toalety dla personelu są dezynfekowane codziennie i stale. 2. Wszystkie punkty kontaktu fizycznego - okna, drzwi, podłoga, klamki, powierzchnie biurek w strefach administracyjnych, przełączniki oświetlenia, przyciski itp. Są w trybie codziennej i ciągłej dezynfekcji. 3. W pomieszczeniach sanitarnych, dostępnych dla klientów, a także w pomieszczeniach sanitarnych przeznaczonych dla pracowników, znajduje się wizualny przewodnik dotyczący utrzymania higieny osobistej. 4. Po wyjściu z pokoju gość powinien zdezynfekować pokój certyfikowanymi środkami dezynfekującymi.* Odegłość minimum 1,5 m między ludźmi * Umieszczanie środków dezynfekujących, dostępnych dla gości i personelu w różnych miejscach w okolicy. Zwłaszcza wokół wejść do recepcji, windy, otwartych przestrzeni na posiłki i rozrywkę oraz w korytarzu do łazienki. * Podczas rejestracji lub opuszczania obiektu goście muszą zachować dystans. * Korzystanie z windy jest ograniczone do minimalnej liczby osób. * Podczas rejestracji w recepcji nie mogą przebywać więcej niż dwie osoby. * Po każdej rejestracji powierzchnie robocze zostaną zdezynfekowane. * Dezynfekcja pilotów, przełączników, wind, balustrad, schodów itp. * Zapewnienie gościom termometrów, jeśli to konieczne.Jedzenie w restauracji: Ustawiliśmy stoły i siedzenia zewnętrzne w taki sposób, aby zapewnić odległość między nimi co najmniej 1,5 m i nie więcej niż 4 osoby na stół. Śniadanie jest dostępne z menu la carte. Po każdym kliencie wszystkie powierzchnie są dezynfekowane - stoły, krzesła itp. Naczynia są myte i dezynfekowane w zmywarce do naczyń. Pracownicy serwisu (kelnerzy, kucharze, barmani ...) używają sprzętu ochronnego - masek, rękawiczek.: Środki zmniejszające ryzyko zakażenia w miejscu pracy: - Miejsce pracy powinno być czyste i higieniczne Zachęcaj pracowników, współpracowników i klientów do regularnego mycia rąk. -Powierzchnie (biurka i stoły) oraz przedmioty (telefony, klawiatury itp.) Należy regularnie myć środkiem dezynfekującym. - Stosowanie środków dezynfekujących w łazienkach w miejscu pracy. - Wiszące naklejki wskazujące sposób zapobiegania i sposoby zmniejszenia ryzyka zakażenia wirusem COVID-19. - Okresowe i dokładne czyszczenie biur i części wspólnych. - Promowanie dobrej higieny oddechowej w miejscu pracy. -Informowanie pracownika, nawet w przypadku łagodnych objawów COVID-19, że wskazane jest pozostanie w domu i skontaktowanie się z lekarzem rodzinnym. : W przypadku gdy pracownik lub turysta zachoruje lub podejrzewa COVID-19, zostaną podjęte następujące środki: - Zapewnienie pokoju z ograniczonym dostępem. - W zamierzeniu ma to być miejsce kwarantanny w przypadku podejrzenia COVID-19. - Natychmiast powiadomić kierownictwo - Zminimalizować kontakt z pracownikiem lub turystą i natychmiast poinformować lokalne władze służby zdrowia - Konsultacje z kierownictwem hotelu z organami ds. Zdrowia w celu podjęcia dalszych odpowiednich działań w celu zmniejszenia ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa. - Powyższe środki są zgodne z zaleceniami krajowej centrali ds. Zwalczania koronawirusa, Ministerstwa Zdrowia Republiki BułgariiŻycie i zdrowie naszych gości i pracowników są dla nas priorytetem. Każdy ze środków opisanych powyżej może zostać odpowiednio zmieniony zgodnie z instrukcjami Ministerstwa Zdrowia i Ministerstwa Turystyki.

Bułgaria, Słoneczny Brzeg - prognoza pogody

  • Częściowe zachmurzenie
    27°C
    opady:
    brak
    zachmurzenie:
    50%
    wilgotność:
    55%
    widoczność:
    10 km
    ciśnienie:
    1011hPa
    wiatr:
    67°   20 km/h
    wsch. słońca:
    06:05
    zach. słońca:
    20:24
  • Częściowe zachmurzenie
    min.20°C max.27°C
    opady:
    brak
    wiatr:
    55°   27 km/h
    wsch. słońca:
    06:06
    zach. słońca:
    20:23
  • Częściowe zachmurzenie
    min.22°C max.29°C
    opady:
    brak
    wiatr:
    44°   32 km/h
    wsch. słońca:
    06:08
    zach. słońca:
    20:21
  • Częściowe zachmurzenie
    min.23°C max.29°C
    opady:
    brak
    wiatr:
    34°   32 km/h
    wsch. słońca:
    06:09
    zach. słońca:
    20:20
  • Częściowe zachmurzenie
    min.21°C max.28°C
    opady:
    brak
    wiatr:
    29°   20 km/h
    wsch. słońca:
    06:10
    zach. słońca:
    20:19

Słoneczny Brzeg - klimat w Bułgaria

Szybki kontakt

image decription
Jesteś zainteresowany tą ofertą?

Zostaw numer telefonu, oddzwonimy!

101zoover
Ocena hotelu:

Hotel Atol, Słoneczny Brzeg

wrażenia ogólne
7.0
odległość od centrum
8.0
obsługa
8.0
cena/jakość
8.0
wyżywienie
4.0
pokoje
8.0

Zamówienie wstępne

Wysyłając formularz wyrażają Państwo zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy od Doradcy Travelone.pl.

Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona została składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny. Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi maksymalnie 15zł/os.

Wyrażam zgodę na kontakt drogą telefoniczną i elektroniczną w celu realizacji zamówienia (zgodnie z art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne)

Nasza prowizja
0 zł
Cena całkowita
nieznana

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Zamówienie wstępne”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Czytaj całość
Jesteśmy marką należącą do spółki
Travelplanet.pl S.A.
Członek Polskiej Izby Turystyki
od 2001 roku
Od 2001 roku podróżowało z nami
ponad 1 000 000 klientów